środa, 13 stycznia 2021

  Nowy Wpis
Dzisiaj postanowiłem reaktywować mojego bloga. To już nie pierwszy raz... Ponad sześć lat przerwy to zupełny nietakt z mojej strony. Przez ten okres wiele się wydarzyło. Trudno do końca się z tego wytłumaczyć, chociażby dlatego, że i tak nie wszystkich to obchodzi. Czytam dużo różnych blogów. Raczej nie zwraca się uwagi na częstotliwość nowych wpisów.
 W tym czasie sporo pisałem, prowadzę dzienniki, także nadal maluję obrazy, skończyłem z obowiązkową pracą i w okresach ciepłych, razem z małżonką zajmujemy się 700 metrową działką w Górach Sowich, koło Wałbrzycha. Działkę tą prowadzimy już 9 lat. Na początku był totalny ugór i gruzowisko, teraz to nasze ulubione miejsce "wypoczynku". Jak to na działce zawsze jest sporo różnej roboty. Tym bardziej, że wszystko robimy sami, łącznie z drewnianą dużą altaną. Poniżej etapy prac. 1. ugór, 2. kamienna skarpa, 3. stan obecny. Wszystko to powstawało w 3 lata. 

    Ostatni rok był bardzo trudny, pandemia zmieniła zupełnie nasze życie. Obecnie mam 75 lat i staram się z wszystkich stron aby się nie zarazić. W tym wieku zarażenie to niemal śmierć? 
    Niewiele się zmieniło nadal maluję obrazy, piszę dzienniki stąd zaniedbałem Bloga. Nie obiecuję, że będę pisał systematycznie ale tak mało się dzieje przez to "domowe więzienie". Dobrze, że mogę malować. Pozdrawiam. 















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy